DŮLEŽITÉ INFORMACE O STRAVOVÁNÍ OD 1. BŘEZNA 2021
Platí zákaz vstupu všech osob do prostor ŠJ, kteří nejsou zaměstnanci ŠJ
1) CIZÍ STRÁVNÍCI mají z provozních a hygienických důvodů výdej obědů pouze do jídlonosičů u vchodových dveří ŠJ přes “prodej přes okénko”.
2) Přihlášky a odhlášky lze provádět emailem nebo telefonicky
3) Dotazy, konzultace ohledně odběru jídla apod. prosím provádějte pouze telefonicky nebo emailem na stravne.jablunkov@seznam.cz.
Zaměstnance ČZŠ a PZŠ prosíme, aby se ohledně stanovených pravidel pro odběr dotované stravy obraceli na svoje vedoucí či zaměstnavatele.
Podmínky výdeje do jídlonosičů
Z provozních důvodů ŠJ bude objednané jídlo vydáváno pouze do jídlonosičů, tzv. na výměnu. To znamená, že strávník musí mít 2 sady jídlonosičů na výměnu. Výdej obědů bude probíhat pouze do jídlonosičů u vchodových dveří ŠJ přes “prodej přes okénko”.
Jídlonosiče musí být vždy hygienicky čisté, umyté.
Do jakýchkoliv jiných umělohmotných či skleněných nádob nemůže být z hygienických a bezpečnostních důvodů oběd vydán.
Pro případné zapůjčení jídlonosičů za půjčovné nás prosím kontaktujte, počet jídlonosičů k zapůjčení je omezen.
Výdej obědů pouze v době a to, od 10:45 – 11:15 hod